הדברה בפתח תקווה

ישנם לא מעט מקרים בהם פינה בבית הפכה ל”בית מגורים” של מיני מזיקים כמו נמלים / תיקנים, היכולים להוות מטרד של ממש ולהפריע לשגרת היום בבית. אותם מזיקים מופיעים בעיקר במקומות בהם יש הצטברות של מזון, על השיש, בארונות מטבח, בפינת האוכל ובמקומות מסתור אחרים. הצטברות מרובה של פירורי מזון שונים מושכת אליה לאורך זמן את המזיקים שהולכים ומתרבים בבית עד שלא נותרת ברירה אלא להזמין חברת הדברה בפתח תקווה שתוכל למגר את הבעיה ולהחזיר לכם את הבית נקי וללא מזיקים מציקים.

תוכן עניינים

סוגי הדברה בפתח תקווה

“חברת טבע הדברות “מתמחה בהדברת מגוון רחב של מזיקים וחרקים נפוצים. אנו מבצעים הדברה בכל רחבי הארץ כמו גם הדברה בפתח תקווה, כמו למשל:

הדברה נגד פשפש המיטה, פרעושים, ג’וקים (תיקנים), טרמיטים, חדקונית הדקל האדומה ועוד. אנו מבצעים בנוסף הדברה נגד חולדות, עכברים. מרססים נגד קיני דבורים וצרעות פולשות, לוכדים נחשים ומרחיקים יונים בשיטות הומאניות בלתי מזיקות.

לכל סוג של מזיק או מכרסם יש את שיטת ההדברה המתאימה וזאת בהתחשב בתוצאות הסקר המקדימות שאנו מבצעים במקום ובהתאם לממצאים נבחר את חומרי ההדברה היעילים הטובים והבטוחים ביותר לשימוש למיגור התופעה אצלכם בבית.

כיצד בוחרים חברת הדברה בפתח תקווה?

על מנת לוודא כי תבחרו את חברת ההדברה הטובה ביותר, להלן כמה נקודות שחשוב לבדוק טרם הזמנת המדביר:

  • בדקו האם לחברה יש רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה.  רישיון זה מבטיח שהחברה עומדת בכל התקנות והנהלים הנדרשים לתחום ההדברה.
  • בקשו המלצות מחברים, בני משפחה או מכרים.  המלצות מאנשים שאתם מכירים יכולות לעזור לכם לקבל מושג טוב יותר על איכות השירות של החברה.
  • בצעו סקר שוק ובחנו את המחירים של חברות שונות.  המחירים של שירותי הדברה יכולים להשתנות מאוד, לכן חשוב להשוות מחירים לפני שאתם מזמינים שירות.

בנוסף לכך, כדאי לבדוק טלפונית עם איש השירות:

  • מהי שיטת ההדברה שבה משתמשים המדבירים?
  • האם חומרי ההדברה שבהם משתמשים בטוחים לבריאות האדם והסביבה?
  • מהי ההתחייבות של החברה לתוצאות?
  • האם יש אחריות להדברה?
  • מהן עלויות השירות?

**  חשוב לבדוק את הביטוח של החברה במקרה של נזק שנגרם כתוצאה מההדברה.

שירותי הדברה בפתח תקווה עם טבע הדברות

נכון, בכל הקשור להדברה יש חברות הדברה רבות כמו גם מדבירים עצמאיים. אך כאשר אתם נתקלים בבעיית מזיקים / מכרסמים רצינית, הדורשת טיפול עמוק ויסודי, “טבע הדברות” היא הכתובת האמינה והמיידית שלכם.

חברת טבע הדברות הוותיקה, נחשבת למובילה בתחומה בארץ בכלל ובאזור המרכז ודרומה בפרט. לחברה צוות מקצועי מנוסה ומדבירים מוסמכים לכל סוגי ההדברה המותאמים לתקן הבינ”ל, כולל רישיון של המשרד להגנת הסביבה והיתר של הרט”ג.

בעת ביצוע הדברה בפתח תקווה ובכלל בכל מקום טבע הדברות משתמשת בציוד המתקדם והבטיחותי ביותר, כולל חומרי ההדברה הטובים ביותר לביצוע הדברות איכותיות, יעילות ביותר ולטווח ארוך המרחיקות את המזיקים והמכרסמים מכל בית / משרד / מפעל.

כחברה מקצועית אנו מקפידים להתעדכן באופן שוטף אחר שיטות וחומרים חדשים היוצאים לשוק ומקפידים להתאים כל שיטה / חומר לכל חזק או מזיק לביצוע ההדברה הטובה ביותר.

לחברה לקוחות רבים ונאמנים הן במגזר העסקי המוסדי והן במגזר הפרטי. המדבירים המקצועניים שלנו ידאגו לעדכן אתכם בכל שלבי ההדברה תוך מתן הנחיות לפני ואחרי ביצוע ואמצעי זהירות באם נדרשים כאלו.

לכל הדברה יש תקופת אחריות מתאימה המוענקת ללקוח עם סיום ביצוע העבודה.

אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עוד היום 

זקוקים להדברה, מכל סוג שהיא?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בשעות הקרובות

×
דילוג לתוכן