הדברה בראשון לציון

לכל עונה בשנה יש את המאפיינים שלה ולכל עונה בשנה יש את המזיקים שלה אותם צריך להדביר ו/או להרחיק כמו למשל חרקים, מכרסמים, יונים ואחרים, העלולים לגרום נזק לרכוש, להעביר מחלות או להוות מטרד. בישראל יש חברות הדברה רבות כמו גם חברת טבע הדברות, המעניקה שירותי הדברה בראשון לציון וסביבתה. יש סוגי הדברה אותם ניתן לבצע באופן עצמאי, אך באם הבעיה נרחבת מומלץ להזמין מדביר בראשון לציון אשר יגיע אליכם ויבצע את עבודת ההדברה באופן מקצועי, בטיחותי ויסודי. שירותי הדברה בראשון לציון זמינים עבורכם 24/7 מטעם חברת טבע הדברות, לעסקים, בתים פרטיים, חצרות,  בניינים, מפעלים ובכל מקום אחר.

נעים מאד, טבע הדברות לשירותכם בראשון לציון

חברת טבע הדברות נחשבת לבין המובילות והמקצועיות בתחום הדברת המזיקים בישראל, אזורי הפעלות העיקריים שלנו הם בין חדרה לגדרה ובאזור ראשון לציון בפרט. החברה מתמחה בכל סוגי ההדברות תוך שימוש בחומרי הדברה בטיחותיים ובעלי רעילות נמוכה.

 

צוות המדבירים שלנו הינו צוות של מדבירים מקצועיים, בעלי תעודה והסמכה מטעם משרד הבריאות ומשרד החקלאות וכל אחד מהם מתמחה בשיטות החדשניות והיעילות ביותר להדברה. אם אתם זקוקים למדביר בראשון לציון, חברת טבע הדברות היא הטלפון הראשון שלכם!

סוגי הדברות נפוצים

ישנם סוגים רבים ושונים של מזיקים העלולים לפגוע בבני אדם וברכוש כמו למשל טרמיטים, תיקנים, נמלים, פרעושים, זבובים, עש, יתושים, עכברים, חולדות, יונים, נחשים וכדומה. לכל אחד מסוגי המזיקים יש את סוג ההדברה המתאימה על מנת למגר את התופעה ולהרחיק את המזיקים לתקופה ארוכה. טבע הדברות עובדת עם חומרי הדברה איכותיים ביותר המתאימים לכל סוגי המזיקים וזאת תוך יישום שיטות הדברה שונות, כגון:

  • ריסוס הוא השיטה הנפוצה ביותר להדברת מזיקים. החומר הרעיל מרסס על המשטחים, והמזיקים באים במגע אתו ואינם שורדים.
  • הדברה ביולוגית משתמשת באויבים טבעיים של המזיק כדי להיפטר ממנו. לדוגמה, ניתן להשתמש בחרקים או פטריות שטורפים את המזיק.
  • הדברה פיזית כוללת שימוש במלכודות, דבק או גלילים דביקים כדי להיפטר מהמזיקים.
  • הרחקת יונים כוללת שימוש במכשירים או התקנת רשת יונים ייעודית כדי למנוע מהיונים לקנן או לבקר במקום.

במקרים מיוחדים אנו נעזרים גם בהדברה ירוקה עפ”י הצורך והדרישה.

טיפים להזמנת שירותי הדברה

  • משפצים/ בונים? רגע לפני שאתם מתחילים להכניס את כל הדברים לבית, צרו איתנו קשר להדברה יסודית ומקצועית ותיהנו משקט מהחרקים והמזיקים השונים לתקופה ארוכה ביותר.
  • כאשר אתם מזמינים שירותי הדברה, חשוב לבחור מדביר מוסמך בעל ניסיון. מדביר בראשון לציון יידע לבחור את שיטת ההדברה המתאימה ביותר לבעיה שלכם, ויוכל להעניק לכם שירות מקצועי ובטוח.

מעל 20 שנה אנו נותים שירותי הדברה בראשון לציון והסביבה

להדברה בראשון לציון חייגו כעת

 

זקוקים להדברה, מכל סוג שהיא?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בשעות הקרובות

×
דילוג לתוכן