ריסוס לבית ולחצר 

מזיקים שונים חדרו לבית, ואתם מוצאים את עצמכם נפגשים באופן יומיומי עם תיקן או שניים
(הג’וק המוכר, זה שרץ או מעופף בחופשיות ברחבי הבית), נמלים, מכרסמים שונים ואפילו טרמיטים.

תוכן עניינים


הדחף הראשוני הוא לרסס את כל הבית ולסלק את המזיקים לתמיד מהמרחב הביתי או מהגינה, אך לפני שממהרים לרסס את הבית, כדאי לקחת בחשבון מספר יתרונות וחסרונות שיש לרעלים המופצים בבית.

איך החומרים שהרגו את העכבר לא הרגו את הג’וקים בבית?

אחד המיתוסים בתחום הריסוס הוא שיש חומר אחד שהורג את כל המזיקים. בפועל, מזיקים רבים ובמיוחד תיקנים, היכולים לשרוד אפילו התקפה אטומית – כלומר שהם עמידים בפני חומרים רבים. חוסר היעילות של החומר אינו נובע רק מעוצמתו, אלא בעיקר מהעובדה שהוא מתאים לטיפול במזיק מסוים בלבד, ואינו מפר את שלוותו של מזיק אחר.
לפני שאתם ממהרים לקנות חומרי הדברה כדאי להזמין במקום חברת הדברה מקצועית שתבצע בחינה מקיפה של מזיקים נוספים בבית, ותבדוק אם יש חומרים נוספים אפקטיביים יותר.

Depositphotos_47163281_m-2015


מה עם חיות המחמד שלכם?

בבתים רבים מתגוררים עם הדיירים גם חתולים וכלבים, תחת אותה קורת גג. לחתולים יש נטייה לשחק עם חלק
מהמזיקים שצוינו לעיל, ולעתים אף לאכול אותם. אם אתם נעזרים במדביר מקצועי, מומלץ לבדוק מולו מה ההשלכות של חומרי ההדברה בהם הוא עושה שימוש. אם אתם רוכשים באופן עצמאי חומרי ריסוס שונים לבית, כדאי לבדוק מה ההתוויה עליהם – מרבית התרסיסים אינם מותאמים לשימוש בקרבת בעלי חיים.

התפזרות רעלים המסוכנת גם לכם ולילדים שלכם

בעבר, משפחות רבות היו נוטות לרסס את הבית מדי תקופה. רעלים שונים שהצטברו בבית גרמו למחלות שונות בדרכי הנשימה, ולעתים גם למקרים של הרעלה בלתי מכוונת.לפני שאתם פועלים לבד, מומלץ להתייעץ עם מדביר מקצועי.

כיצד תדעו שהזמנתם את חברת הדברה נכונה?

כאשר אתם מוצאים חברה המדבירה את המזיקים תוך שימוש בחומרים שרמת הרעילות שלהם נמוכה, ומקדימה את הטיפול באיתור המזיק באמצעות מלכודות, כמו גם שימוש במתודות שונות של הדברה לפני פיזור הרעלים –
תוכלו לדעת כי אתם מעניקים את הטיפול הטוב ביותר לבית, כמו גם למשפחה ולבעלי החיים שלכם.

הצוות המנוסה שלנו בחברת טבע הדברות בע”מ מספק שירותי הדברה מקצועיים, הומניים וללא פגיעה בבריאות דיירי הבית (כולל חיות המחמד!).
צוות המדבירים שלנו ישמח לסייע בהדברה, סילוק וריחוק המזיקים מביתכם.
לפרטים נוספים ולתיאום הדברה התקשרו אלינו!

קרא עוד: חדקונית הדקל | הדברת טרמיטים

מוצרים קשורים

לשירות מהיר, נא השאירו פרטים ונחזור מיד