ריסוס נגד מזיקים בבית

הדברת מזיקים בבית – בעזרת צוות מקצועי, שיטות מתקדמות וציוד איכותי – נסייע לך להיפטר מהמזיקים במהירות וביעילות!
בשל האקלים ואופי המדינה בה אנו חיים, משמש כל בית בישראל מטרה נוחה למזיקים שונים ומגוונים כגון:

תוכן עניינים

על מנת להיפטר מהמזיקים ואף למנוע את הגעתם מלכתחילה, חשוב להיעזר בגוף הדברה מקצועי ומוסמך המכיר לעומק את התנהגות המזיקים ומיומן בשיטות הדברת מזיקים שונות ויעילות.

הדברת מזיקים אינה נושא לטיפול עצמי – היא מצריכה ידע רחב, הכרה של החומרים היעילים ובעיקר טיפול מקצועי על ידי צוות מוסמך ובעל ניסיון!
טבע הדברות, חברת הדברה ותיקה ומנוסה, תעניק לך שירותי הדברת מזיקים מתקדמים ויעילים:

  • באמצעות צוות מקצועי ומוסמך
  • על ידי ציוד חדשני וחומרים איכותיים
  • בזמינות גבוהה
  • בכל חלקי הארץ!
  • תוך הקפדה על שירות אדיב ויעיל

כמו כן, נלווה אותך לאורך השירות כולו, נספק לך הנחיות מדויקות להכנת הבית להדברה ונעניק לך תעודת אחריות על השירות!

אל תחכה שהמזיקים יגיעו אליך…תגיע אליהם עוד קודם!
התקשר כבר עכשיו והזמן שירות הדברת מזיקים מקצועי ויעיל
1800-290-280 או צור קשר

קרא עוד: שירותי הרחקת יונים | הדברת חרקים

הדברת מזיקים

המזיקים בישראל הינם בעיה נפוצה במשך כל ימות השנה ולא רק בקיץ, שכן, גם החורף בארצנו אינו מהווה בעיה מצידם של החרקים השונים, אמנם עם מזג האוויר הקריר יותר פעילותם פוחתת אך לא נעלמת לחלוטין ולכן יש להתייחס ולטפל בהם באופן יסודי. חלק מהמזיקים עלולים ליצור סיכונים בריאותיים ובאופן כללי להפוך את תנאי החיים ללא נעימים. המפתח להדברה יעילה הוא גילוי מוקדם ופעולה מהירה, כאשר לכל אחד מהמזיקים יש את החומרים ושיטת ההדברה המתאימה לו, בין אם ב- DIY ובין אם ע”י חברת הדברה מקצועית.

הדברת חרקים ומעופפים

חרקים ומזיקים מעופפים יכולים להוות מטרד מרגיז במיוחד בבית. הם יכולים להיות נשאי מחלות, וחלקם אף יכולים לגרום לעקיצות כואבות ונפוחות. הנה כמה שיטות יעילות להדברת חרקים ומעופפים:

  • תיקנים (ג’וקים) – תיקנים הם אחד החרקים המזיקים הנפוצים ביותר הנמצאים בבתים. הם יכולים לשרוד כמעט בכל סביבה ויכולים להתרבות במהירות אם לא שולטים בהם. השיטה היעילה ביותר להדברת תיקנים היא באמצעות שימוש בקוטלי חרקים. פיתיונות ומלכודות יכולים גם להיות יעילים, וזאת בהתאם למצב ההתפשטות במקום. ככל שהבעיה חמורה יותר – כך יש לנהוג באמצעי הדברה חזקים יותר. 
  • יתושים – יתושים הם נשאים של מחלות כגון מלריה וקדחת דנגי. השיטה היעילה ביותר להדברת יתושים היא באמצעות שימוש בכילות נגד יתושים ודוחי חרקים. בכל הקשור למניעת יתושים מומלץ לעבור בין כל מאגרי המים, השלוליות ובכירות טבעיות שנוצרות לאחר הגשם ולאתר זחלי יתושים. את אלו ניתן להדביר גם ע”י טיפול אקולוגי טבעי המיועד לחסל את הזחלים.
  • טרמיטים – טרמיטים יכולים לגרום נזק משמעותי למבני עץ בבית. אין לטפל בטרמיטים באופן עצמאי אלא מקצועי בלבד ולהזמין חסרת הדברה לשם כך. השיטה היעילה ביותר להדברת טרמיטים היא באמצעות טיפולים כימיים והזרקות חומר רעיל אל תוך חורים ייעודים שנקדחו ברצפה. טיפולים אלה יכולים להיות מיושמים על הקרקע סביב הבית או ישירות לאזור שורץ. יש לעקוב אחר יעילותה של ההדברה ובמידת הצורך לבצע הדברה נוספת לאחר כחודש/יים. למידע נוסף על הדברת טרמיטים –לחצו כאן
  • נמלים ונמלי אש – נמלים הן מזיקים ביתיים הנפוצים ביותר בבית וקשה לשלוט בהן. השיטה המקובלת להדברת הנמלים היא באמצעים ביתיים ובתרסיסים ייעודיים נפוצים. אך במידה ולא נין להדבירן, השיטה המקצועית והיעילה יותר היא ע”י חברת הדברה אשר מניחה פיתיונות במקומות בהם אותרו הנמלים. הנמלים נמשכות לפיתיון ונושאות אותו חזרה למושבה, שם נדבקות כל שאר הנמלים וכל הקן מחוסל.
  • חדקונית הדקל – חדקונית הדקל היא מזיק הרסני התוקף עצי דקל (מכאן גם שמה). ניתן לזהותה כאשר מביטים אל צמרת העץ ורואים כי לולבים ירוקים שמוטים לחלוטין, ישנם חורים בגזע העץ מהם יוצא מעין חומר בעל ריח רע. השיטה היעילה ביותר להדברת חדקונית הדקל היא בהתאמה לסוג הדקל ובמצבו ולמען האמת השיטה הטובה ביותר להדברת החדקונית היא ע”י מניעה מלכתחילה, שכן, אם העץ נגוע חזק, הסיכויים להצליח להצילו – קלושים. לשם הדברה טובה ואיכותית למניעה – מומלץ להזמין חברת הדברה מקצועית. 
  • פשפשי מיטה – פשפשי מיטה הופכים לבעיה נפוצה יותר ויותר בבתים. הם יכולים להיות קשים לזיהוי ויכולים לגרום לעקיצות כואבות. השיטה היעילה ביותר להדברת פשפשי מיטה היא באמצעות טיפול בחום גבוה, קיטור ושאיבה עוצמתית. ההדברה של פשפש יכולה להיעשות גם באופן עצמאי וזאת במידה וההדבקה קטנה ומינורית. 

לכידת נחשים וזוחלים

נחשים וזוחלים יכולים להיות מסוכנים אם הם נכנסים לביתכם. הנה כמה שיטות יעילות ללכידת נחשים וזוחלים:

  • מלכודות נחשים – מלכודות נחשים הן שיטה בטוחה ויעילה ללכידת נחשים. הן עובדות ע”י פיתוי הנחש לתוך מלכודת, אשר נסגרת ואז לוכדת את הנחש בפנים. מלכודות נחשים עשויות מחומר עמיד שיכול לעמוד בהכשות הנחש והן קלות לשימוש.
  • קרסי נחש – קרסי נחש הם שיטה נוספת ללכידת נחשים. מדובר במוטות ארוכים ודקים עם קרס בקצה המשמש לתפיסת הנחש. הקרס מונח מאחורי ראשו של הנחש ומשמש להרמתו בעדינות מהקרקע. קרסי נחש דורשים מיומנות וניסיון כדי להשתמש בהם ביעילות, כך שאם אין לכם ניסיון – אל תעשו זאת!
  • מלכודות זוחלים – מלכודות זוחלים דומות למלכודות נחשים אך הן נועדו ללכוד סוגים אחרים של זוחלים כגון לטאות, איגואנות וצבים. הן עובדות ע”י שימוש בפיתיון כדי לפתות את הזוחל לתוך המלכודת ולאחר מכן המלכודת נסגרת ולוכדת את הזוחל בפנים, כך שניתן לשחרר אותם במקום מרוחק ובטוח. 
  • מלכודות עקרב – פועלות בעזרת שימוש בפיתיון כדי לפתות את העקרב לתוך המלכודת, שלוכדת אותו בפנים ושניתן לשחררו לאחר מכן במקום מרוחק ובטוח. 

למה כדאי להזמין את טבע הדברות?

אם הגעתם עד לכאן, אנו בטוח יכולים לסייע לכם! חברת טבע הדברות מתמחה בכל סוגי ההדברות למיניהן, תוך שימוש בחומרי הדברה בטוחים ובעלי רעילות נמוכה לבני האדם והסביבה. אנו מעסיקים צוותי הדברה מקצועיים ומיומנים ביותר המעניקים שירותי הדברה מאזור השפלה ועד חיפה. בין לקוחותינו תמצאו מוסדות, בתי עסקים, בתי מגורים, מבני ציבור, מפעלים, בתים צמודי קרקע ועוד. כמו כן אנו מחזיקים בהיתר ללכידת נחשים מטעם הרט”ג וברישיון הדברה מטעם במשרד לאיכות הסביבה. אנו מחייבים להעניק שירות מקצועי אמין ויסודי לכל לקוח, תוך הדרכתו להמשך המניעה לאחר סיום פעולת ההדברה. אנו זמינים לשירות 24/7 ולייעוץ מקצועי ללא התחייבות. 

מזיקים בגינה

אחת הבעיות המרכזיות, איתן אנו נאלצים להתמודד במסגרת אחזקתה של חצר מטופחת ונעימה (וגם במסגרת אחזקתה של צמחייה וירק באדניות במרפסות ובגגות), היא המאבק במזיקים שנטפלים לנו לצמחים: עשבי תבלין, פירות וירוקת על בסיס די קבוע ואין כל כך איך להתחמק מזה (במידה ולא מבצעים טיפול מונע מראש). אך איך בכל זאת, ניתן לצמצם במידת מה את פוטנציאל הנזק מיצורים כדוגמתם של כנימות, זחלים, חלזונות (וחשופיות), נמלים, תולעים, ציקדות, אקריות, חדקוניות, חיפושיות ועוד

מניעת התפשטותם של מזיקים בצמחיית הגינה 

  • בידודו של חלל הגידול – למשל באמצעות הגבהתו ככל הניתן מן הקרקע, צמצמו ככל האפשר את רכישתם של שתילים מוכנים ממשתלות (הנושאים עימם במקרים רבים מאוד, שלל מזיקים ומחלות האופייניים לגידולים המוניים בתנאי משתלות) והעדיפו את גידולם של צמחים משלב הזרע, תלו רשתות כנגד יתושים ומדבקות מיוחדות כנגד שלל מעופפים ושאר מזיקים מטפסים, צמצמו את קרבתן של חיות המחמד שלכם לצמחי הגינה (שכן הרבה פעמים מזיקים למיניהם, נתלים על פרוותם של אלה ועוברים לצמחים שלכם).
  • חיטוי אינטנסיבי של החלל המרכזי בחצר – כאשר אתם אינכם בתקופת גידול, למשל בין מחזורי גידול, מומלץ לכם לבצע שטיפה בחומר ניקוי עוצמתי (למשל אקונומיקה) וגם לרסס בהדברה כימית איכותית ומפוקחת. לאחר שתבצעו את הפעולות האינטנסיביות האלו, השאירו את החלל מאוורור במשך 48 שעות ואז התחילו את מחזור הגידול החדש.
  • שקלו את שתילתו של דשא סינטטי –דשא סינטטי עשוי מחומרים פלסטיים אשר אינם קרקע למזון עבור המזיקים השונים. בנוסף לכך שחרקים שונים אינם אוכלים אותו, גם קל מאוד לנקותו באמצעות מפוח עלים, שואב אבק טוב ושטיפה עם לחץ מים.
  • שתלו צמחים המפרישים שמנים אתריים חריפים לאוויר בשכנות לצמחי המאכל שברצונכם לגדל- שמנים אלה, כדוגמתם של: שום, לוונדר, בזיליקום וכדומה, מסייעים בהרחקתן של כנימות העלה ועל כן מומלץ לשלבם בגינה.
  • השקיה מבוקרת – יש לדאוג להשקות כל צמח או פרח לפי הוראות ספציפיות לו. עודף של מים מהווה קרקע פורייה להופעת מזיקים בסביבתם של הצמחים.
  • הסרת צמחים נגועים במזיקים ומחלות – הצטיידו בזוג עיניים בוחנות או אפילו טוב יותר, בזכוכית מגדלת והקפידו על הסרתם של עלים נגועים במזיקים גלויים לעין ו/או מחלות (כמו קמחון ועוד שלל פטריות) שנפגעו מאותם חרקים מזיקים. בנוסף לשימוש בתכשירים ייעודיים בהם כדאי להשתמש עבור קטילתם של מזיקים ומחלות צמחים, כדאי להשתמש בתדירות גבוהה בצינור גינה (רצוי עם ראש רסס) כדי לשטוף את עלי וגבעולי הצמחים, ממזיקים נראים לעין. מומלץ לבצע גיזום תכוף אחת לכמה שבועות וכדאי במקביל להזין את הצמחים בדשן איכותי, שייתן את הדחיפה לצמחיה מחודשת ובריאה של חלקי הצמח החיוניים.

מוצרים קשורים

לשירות מהיר, נא השאירו פרטים ונחזור מיד