מעל 20 שנה אנו מספקים שירותי הדברה בהצלחה ובמקצועיות רבה

יש לנו את כל הציוד הנדרש והרשיונות המתאימים כדי לספק את ההדברה הבטוחה והמקצועית ביותר

הידעת?

“חברת הדברה מקצועית ואמינה תוכל להציג בפניך תעודות המסמיכות אותה לעסוק בהדברת מזיקים שונים, בשימוש בחומרים רעילים וכמובן תעודת ביטוח. חברה מקצועית תעבוד תחת רישיון המשרד לאיכות הסביבה וגם, תחזיק צוותים מומחים בעל ניסיון, ידע ומיומנות בתחומי ההדברה השונים.”

כל הסיבות לבחור בנו

צוות מקצועי ומומחה

ברשותנו צוות מנוסה, בעל ידע נרחב והסמכות מקצועיות לכל תחומי הדברה, הפועל בהתאם לתקנים עולמיים, ברישיון המשרד להגנת הסביבה ובהיתר של רשות הטבע והגנים.

ציוד וחומרים

אנו משתמשים בציוד המתקדם ביותר ובחומרים האיכותיים והבטוחים ביותר שירחיקו את המזיקים מביתך במהירות וביעילות.

שיטות חדשניות

טבע הדברות מתאימה לכל לקוח את השיטה היעילה והנכונה ביותר עבורו לסילוק מזיקים, וממשיכה להתעדכן וללמוד אודות שיטות חדשות של הדברה .

שירות אדיב ואישי

אנו מלווים את לקוחותינו ברחבי הארץ באדיבות ובמסירות לאורך כל שלבי ההדברה ומעניקים להם אחריות לצד מלוא המידע והתמיכה. >> עם כפתור המשך קריאה המוביל לעמוד אודות.

הלקוחות שלנו

שאלות ותשובות בנושא הדברה

נקיון השטח מחפצים גדולים ומלכלוך, הזזת מכשולים, סתימת חורים וחריצים ככל שניתן.

במידה ואתה סובל מבעיית מזיקים או מעוניין לחסוך לעצמך את המטרד, תרצה וודאי לנקוט בפעולות היעילות, המהירות והבטוחות ביותר, שיפטרו אותך מהבעיה. חברת הדברה מקצועית, מחזיקה בציוד ובחומרים הדרושים על מנת לסיים את בעיית המזיקים או למנוע אותה, מעסיקה צוות מוסמך ומיומן שתפקידו להעניק לך שירות אדיב ומקיף, ומחזיקה בידע רחב שיסייע לה לבצע את פעולת ההדברה בדרך הטובה, הנכונה והאפקטיבית ביותר עבורך.

חברת הדברה מקצועית ואמינה תוכל להציג בפניך תעודות המסמיכות אותה לעסוק בהדברת מזיקים שונים, בשימוש בחומרים רעילים וכמובן תעודת ביטוח.
חברה מקצועית תעבוד תחת רישיון המשרד לאיכות הסביבה וגם, תחזיק צוותים מומחים בעל ניסיון, ידע ומיומנות בתחומי ההדברה השונים.

אנחנו בטבע הדברות מעניקים לך תדרוך מלא כיצד יש להתכונן לקראת ההדברה.
הדברה איננה מסוכנת לבני הבית כאשר ממלאים אחר ההוראות במדויק – מכסים מוצרי מזון, מאווררים היטב את המקום וכן, הנחיות נוספות הניתנות ספציפית לכל סוג הדברות, על ידי שירות ההדברות. לאחר סיום תהליך ההדברה ולפני כניסת המשפחה חזרה אל הבית.

הדברה מחזיקה כל עוד הבעיה לא חוזרת על עצמה. זה יכול להיות לתקופה ארוכה מאוד של כמה שנים, או לתקופה קצרה. הדברה היא לעיתים תהליך שיש להמתין בסבלנות לסיומו (למשל: בהדברת נמלים נידרש שהנמלים יאכלו את הפיתיון וייקחו אותו עימן לקן וכך תושמד האוכלוסייה כולה).
במידה ואתה מעוניין להימנע מהבעיה לפני שהיא מופיעה או חוזרת, מומלץ לשוב על ההדברה לפחות פעם בשנה – בהתאם לאופי המזיק ולסוג ההדברה עצמו.

שירותי הדברה יכולים לטפל במגוון סוגים של מזיקים כמו נמלים, עכברים וחרקים וכל חיה קטנה אשר חודרת אל ביתיכם וסביבתכם.

התוצאות של שירותי הדברה ניכרות באופן מהיר ועשויות להיראות בשטח תוך זמן קצר.