הדברה בתל אביב

הדברה בתל אביב, מרכז וגוש דן

צרו קשר כבר עכשיו לאבחון הבעיה והתחלת טיפול מיידי.

גרים בתל אביב או באחד מיישובי גוש דן וסובלים ממכת יונים, מכרסמים, חרקים או כל מזיק אחר?
ובכן, רבים מתושבי תל אביב והסביבה סובלים ממפגעי זוחלים, חרקים, מכרסמים ויונים בגלל התשתיות הישנות, הבניינים המוזנחים וממצב התחזוקה הלקוי של מערכות הדיור באזור.

תוכן עניינים

הפתרון לכך הוא הזמנת שירותי הדברה בתל אביב מחברת הדברה מקצועית הפועלת בהיתר המשרד לאיכות הסביבה ומתמחה בכל סוגי ושיטות ההדברה למעלה מ20 שנה, תוך התחייבות לשימוש בחומרים בעלי רעילות נמוכה ולשימוש בשיטות חדישות ומתקדמות שצוות המדבירים שלנו פיתח.

לאיזה הדברה אתם זקוקים?

הדברה בתל אביב, איזור המרכז גוש דן - טבע הדברותרוב הלקוחות אינם יודעים לזהות סוגי תיקנים שונים, מיני מכרסמים וזוחלים וכדומה. לכן, החברה שלנו פיתחה שיטות חדישות לאיתור ולניטור סוג המזיקים באמצעות פיזור מלכודות ופיתיונות עם דבק למשיכת מזיקים שונים, כך אנו יכולים לאבחן בדיוק רב את סוג המזיקים מהם אתם סובלים ולהתאים עבורכם את שיטת וסוג ההדברה הנכונה והיעילה ביותר. חשוב לציין כי באמצעות ממשק משולב (IPM) אנו בודקים את כל אפשרויות ההדברה לפני ביצוע ההדברה בפועל, כך אתם חוסכים עלויות מיותרות וזוכים לטיפול נקודתי ממוקד ואפקטיבי בבעיה ממנה אתם סובלים.

החברה שלנו מציעה תחת קורת גג אחת פתרונות יעילים לכל סוגי ההדברה, בין השאר אנו מתמחים בשיטות הדברה ובטיפול בבעיות כגון:

הדברת מכרסמים – הדברה אפקטיבית נגד עכברים, חולדות מצויות וחולדת הבית.

הדברת טרמיטים – הדברה אפקטיבית נגד טרמיטים הגורמים לנזקים כבדים למוצרי עץ בבתים.

הרחקת יונים – שיטות יעילות ואפקטיביות להרחקת יונים מסביבת המגורים.

הדברת מזיקים – הדברה יעילה נגד כל סוגי המזיקים כגון פרעושים, נמלים, כיני יונים, מקקים וכדומה.

בנוסף אנו מתמחים בלכידת נחשים בבית ובחצר, השירות מיועד ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים.

שיטות הדברה יעילות ובטוחות

בעת הזמנת מדביר יש לוודא כי ברשותו תעודה בתוקף וכי הוא משתמש בחומרי הדברה בעלי רעילות נמוכה כדי להימנע מסיכון לחיי אדם וחיות הבית. חברת טבע הדברות מציעה שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. אנו מטפלים במיומנות במכת היונים הקיימת בתל אביב ומציעים פתרונות מוכחים להרחקת יונים לצמיתות.

הצוות המנוסה שלנו בחברת טבע הדברות מספק שירותי הדברה מקצועיים, הומניים וללא פגיעה בבריאות דיירי הבית. צוות המדבירים שלנו ישמח לסייע בהדברה, סילוק וריחוק המזיקים מביתכם. 

הדברה בתל אביב

נושא הדברה הוא ללא ספק מדובר ביותר כאשר ישנם מזיקים רבים אשר חודרים לטריטוריה הפרטית שלנו ולא ניתן להתעלם מהעובדה כי הם מתסכלים ומתרבים במהירות במידה ולא מטפלים בהם באופן מידי. מזיקים אלו יכולים להיות מינים רבים של חרקים ומעופפים אשר לעתים יכולים גם להוות סכנה ממשית לבני אדם, בעיקר כאשר מדובר על עכברים וחולדות. כמובן שהאופציה הטובה ביותר במקרים הללו להזמין מדביר מקצועי אשר מעניק שירותי הדברה בתל אביב ובכלל בכל מקום שתצטרכו שירות.

אילו חומרי הדברה אנו משתמשים בתל אביב?

חומרי הדברה הם תערובות של חומרים שונים שנועדו למנוע, למגר, לחסל ולהשמיד מזיקים מסוגים שונים. חומרי הדברה יכולים להיות חומריים כימיים, התקנים מיוחדים נגד מזיקים שונים, כמו מלכודות עכברים ורעלים שונים.

חומרי ההדברה יכולים להיות תרכובות שונות אשר קוטלות את החרקים שיכולים להוות נזק של ממש לחקלאות ולאדם. במקרים של הדברה לחקלאות, המזיקים יכולים להיות מיני רבים, אם זה – חרקים, עשבים שוטים, רכיכות, ציפורים, יונקים ההורסים רכוש ומטרידים גם את האדם הפרטי וגם את החקלאים.

אופציות ההדברה הן רבות וניתן להתאימן לצורך גם כמו ללכידה הומנית, כזו שאינה מכאיבה או גורמת לסבל למכרסם. אנו מאמינים כי לכל מזיק / חרק/ מכרסם ישנו חומר ההדברה המתאים לו, תוך זמן השפעה קצר במיוחד שאינו משאיר ריחות לא נעימים או צריבה בעיניים. 

אלו חרקים יש באזור תל אביב והמרכז?

המזיקים הקיימים יכולים להעביר לבני האדם מחלות שונות באמצעות חיידקים שונים שהם נושאים והם מטרידים רבות את בני האדם ומפריעים לשגרת יום יומם. על ידי סיוע במדביר מקצועי אשר נותן שירותי הדברה בתל אביב או בכלל, תוכלו לקבל סוגי הדברה שונים ובניהם

  • לכידת חולדות ועכברים.
  • הרחקת יונים על ידי דוקרנים או רשתות.
  • הדברה נגד נמלים.
  • הדברה נגד תיקנים, טרמיטים ועוד מגוון רב של מזיקים אחרים.
  • לכידת נחשים.
  • איוד בגז.
  • הדברה אלקטרונית.

הדברה מקצועית אינה עניין לחובבנים ולכן, אם אינכם מבינים בחומרי הדברה ואין לכם ניסיון – אנא מכם, אל תבצעו הדברה באופן עצמאי (לא מדובר על התזת תרסיס נגד ג’וקים שרוכשים בסופר). כאשר בוחרים בחברת הדברה, חשוב לבחור בחברה מקצועית לצורך משימה זאת, תוך וידוא כי אכן החברה מוכרת ומורשית להדברה מקצועית מטעם משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה, כך תוכלו להיות רגועים ובראש שקט כי אכן ההדברה איכותית ותחזיק למשך שנה לפחות. 

אזור גוש דן נחשב האזורים השוקק חיים ובו ערים גדולות ומרכזיות המונות מספר רב של תושבים. במרבית אזר גוש דן קיימים מגדלים ובניינים, אך בחלקו האחר קיימים בתים פרטיים ואף מושבים קטנים הנמצאים בשטחים פתוחים.

המשותף לכולם הוא חדירת המזיקים לבתים, שאגב יכולה להיות גם לבתים פרטיים וגם לבנייני ומגדלי מגורים, מזיקים פשוט מגיעים לכל מקום ללא התרעה מראש. מזיקים אלה יכולים להוות מטרד רב עבור דיירי הבית
ולהפריע לשגרת יום, ולכן לא פלא שתחום ההדברה הולך ומתקדם, הן מבחינת סוגי החומרים והן מבחינת שיטות העבודה.

מגמת ההדברה צועדת לכיוון ירוק וידידותי

בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר על מגמות וטרנדים העוסקים בשמירה על איכות הסביבה, אם אלה מוצרים סולאריים, מיחזור בקבוקים ומוצרים שונים ועוד.
תחום זה לא פסח על עולם ההדברה וכיום ניתן למצוא הדברה ידידותית לסביבה הנעשית מחומרים טבעיים
שאינם מזיקים לסביבה ולאדם. מגמה זאת תופסת תאוצה רבה, לכן אם תחפשו הדברה ברמת גןהדברה בתל אביב
ובערים נוספות בגוש דן – בקשו רק הדברה הנעשית עם חומרים ידידותיים לסביבה.


סוגי ההדברה הנפוצים בערים באזור גוש דן הסביבה

  1. הדברה כימית – זהו סוג הדברה שהיה נפוץ בעבר, עוד טרם כניסת הדברות ידידותיות וירוקות לשוק.
    ריסוס זה נחשב ליעיל, כיוון שהוא משמיד בקלות מזיקים, אולם הוא מכיל חסרונות המוכרים לנו עוד מימים עברו כגון ריח לוואי הנשאר כמה ימים בחלל הבית, יש צורך לצאת מהבית לכמה שעות כדי לא לנשום את החומרים הרעילים והדבר הקריטי יותר – מדובר על הדברה שאינה ידידותית לסביבה,
    היא יכולה לחלחל לאדמה ולזהם את הסביבה.
  2. הדברה ביולוגית – הדברה זו נעשית ללא חומרי הדברה כלל, אלא בעזרת התערבות ביולוגית.
    למעשה, מדובר באורגניזמים חיים בהם עושים שימוש להדברת מזיקים. האורגניזמים הם האויבים של המזיקים וגורמים להשמדתם באופן טבעי. הדבר זו נעשית מתוך מחשבה שמה שנמצא שלב אחד מעל בשרשרת המזון, יכול להרוג את הנמוך ממנו.
  3.  הדברה ירוקה – הדברה ירוקה נחשבת לנפוצה מאוד בשנים האחרונות, בשל העובדה שהיא ידידותית לסביבה. הדברה זו אינה מזהמת כלל את הסביבה ומנגד אינה פוגעת באדם.
    בשל הצלחת ההדברה הירוקה והתוצאות הטובות שלה, מבצעים בה שימוש רב הן בבתים פרטיים והן בחקלאות.  נציין כי חומרי ההדברה של הדברה ירוקה הם בעלי רעילות נמוכה, משום שהחומרים הללו מופקים מהצומח ומכמות נמוכה של חומרים כימיקלים.
  4. הדברה אלקטרונית – הדברה זו נועדה להרחיק מזיקים ולא להרוג אותם היא נעשית על ידי גלי קול בתדר נמוך המרחיק את המזיקים ומרתיע אותם מלהתקרב לאזור מסוים.
    שיטת הדברה זו מתאימה להרחקת יונים, אך כיום משתמשים יותר בדוקרנים או ברשתות הנחשבים לזולים יותר ביחס להדברה אלקטרונית הנחשבת ליקרה.

אם אתם מחפשים חברה מקצועית ואמינה להדברת חרקים, טרמיטים, חולדות, יונים או כל הדברה אחרת, באזור תל אביב ובכל מקום אחר בארץ, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנן קשר ולקבל שירותי הדברה מחברה עם למעלה מ20 שנה נסיון בכל סוגי ההדברות. טבע הדברות היא חברה ותיקה ומובילה בתחום ההדברה, שעובדת עם הציוד המתקדם ביותר והחומרים האיכותיים ביותר. אנו מבטיחים שירות מהיר, יעיל, ובטוח, שישאיר את הבית או העסק שלכם נקיים ומוגנים מכל מזיק. צרו איתנו קשר

מוצרים קשורים

זקוקים להדברה, מכל סוג שהוא?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בשעות הקרובות

×
דילוג לתוכן